Happy new year! 🎉

Gott nytt Ă„r!🎉 Idag sĂ„ Ă€r det nyĂ„rsafton och imorse sĂ„ simma jag 7500m och jag var verkligen sjukt trött och jag vart sĂ„ glad nĂ€r jag var klar och fick höra att jag hade simmat 7500m! 

Jag glömde bort att skriva igĂ„r men iallafall jag simmade tvĂ„ pass igĂ„r och jag var inte pĂ„ marieberg för jag skulle simma pĂ„ kvĂ€llen och jag var vĂ€ldigt trött efter morgontrĂ€ningen för jag körde 10x100 fri och 8x50 spec sĂ„ jag var vĂ€ldigt trött ! 

Idag efter trĂ€ningen sĂ„ handlade vi saker till ikvĂ€ll och nu har jag inte gjort sĂ„ mycket och kommer inte göra sĂ„ mycket mer utan bara kolla lite pĂ„ raketer och kolla pĂ„ film! 

H A P P Y  N E W  Y E A R ! ! 🎉










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: